مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 13:052023-08-25دانش

زمان ثبت نام دوره های کاردانی علمی کاربردی اعلام شد


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز ثبت نام دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی از 7 شهریورماه خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر حسین بلندی افزود: ثبت نام پذیرش دوره های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی از 5 شهریورماه آغازمی شود.

وی ادامه داد: ثبت نام از داوطلبان ورود به دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت پذیرش مهرماه 1402 تا 11 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: ثبت نام دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز از 7 شهریورماه آغاز شده و تا 13 شهریورماه ادامه می یابد.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه اظهار داشت: در پذیرش پیش رو باتوجه به سیاست های کلی اشتغال و به منظور پاسخگویی به نیاز نیروی انسانی متخصص در بخش های مختلف کشور، دانشگاه جامع علمی کاربردی با رویکرد جدید تعهد اشتغال در حین و یا پس از تحصیل در محیط کار واحد متقاضی و یا سایر مبادی بازار کار، اقدام به ایجاد ظرفیت 6 هزار و 518 نفر مجموعا در 163 کدرشته محل در مقطع کاردانی ناپیوسته و 119 کدرشته محل در مقطع کارشناسی ناپیوسته نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان ثبت نام دوره های کاردانی علمی کاربردی اعلام شد

زمان ثبت نام دوره های کاردانی علمی کاربردی اعلام شد