مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-20اقتصادي

عملیات اجرایی پروژه قطار شهری اهواز به زودی آغاز می شود


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز با بیان اینکه پروژه قطار شهری اهواز یک پروژه فرا استانی و ملی است، گفت: امیدواریم با گره گشایی هایی که به زودی ایجاد می شود، - ایسنا/خوزستان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز با بیان اینکه پروژه قطار شهری اهواز یک پروژه فرا استانی و ملی است، گفت: امیدواریم با گره گشایی هایی که به زودی ایجاد می شود، عملیات اجرایی این پروژه به زودی آغاز شود.

حجت الله سلیمانی در یکصد و سی امین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (29 شهریورماه) برگزار شد، در خصوص موضوع خرید اوراق مشارکت قطار شهری و ناوگان حمل و نقل اظهار کرد: درخواست 3 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت برای قطار شهری و 500 میلیارد تومان برای اتوبوس داریم که در این راستا نیاز به مصوبه شورای شهر داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در سال 1400، پس از رفع مشکل بانکی، برای اولین بار 100 میلیارد تومان اوراق مشارکت دریافت کردیم که این رقم به قرارداد دوم خرید اتوبوس اختصاص داده شد و تاکنون 26 دستگاه از 64 دستگاه اتوبوس تحویل داده شده است.

سلیمانی بیان کرد: چالش اصلی این قرارداد در خصوص سهم آورده دولت رفع شده و در ایام اربعین حسینی(ع) با شهرهای کوچک تسویه شد و عملا تنها کلانشهرها باقی ماندند که با پیگیری های انجام شده قول داده شده است که اواخر مهرماه یا اوای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی پروژه قطار شهری اهواز به زودی آغاز می شود

عملیات اجرایی پروژه قطار شهری اهواز به زودی آغاز می شود