مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 17:052023-09-18اجتماعي

سیلاب محور آستارا-اردبیل را مسدود کرد


مهدی خدمتی، مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: ساعاتی قبل در منطقه آستارا به لونده به دنبال بارش شدید باران، سیلاب رخ داد و منجر به بسته شدن محور آستارا - اردبیل شد و باتوجه به شرایط موجود مسیر، تردد در این محور در یک لاین انجام می شود که از هم استانی های گرامی درخواست داریم از محور جایگزین اردبیل-سرچم تردد کنند.

وی افزود: از روزهای گذشته باتوجه به پیش بینی هواشناسی، هشدار سطح نارنجی صادر شده بود و بر این اساس با آمادگی قبلی، پس از وقوع سیلاب در منطقه حیران، اکیپ های راهداری و امدادرسانی استان اردبیل به منطقه سیلابی اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: به دنبال سیلاب، به بخش هایی از زیرساخت های جاده ای آسیب هایی وارد شده است که این آسیب ها و تخریب ها در حوزه استحفاظی استان گیلان بوده و منجر به مسدود سازی و کند شدن تردد در محور آستارا - اردبیل شده است و جهت تردد از مبدا اردبیل به مقصد تهران یا سایر استان ها از محور جایگزین اردبیل-سرچم تردد شود.

 امدادرسانی از اردبیل به مناطق سیل زده آستارا خدمتی تصریح کرد: بر اساس پیگیری های صورت گرفته، به دنبال سیلاب رخ داده در آستارا، آب شرب این منطقه با مشکلاتی روبرو بوده و استان اردبیل در حال انجام تمهیدات لازم برای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب محور آستارا-اردبیل را مسدود کرد

سیلاب محور آستارا-اردبیل را مسدود کرد