مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-11سياسي

اختیارات ترخیص 15 هزار کانتینر در بندر شهید رجایی به استاندار هرمزگان واگذار شد


معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد گفت: 27 بنگاه بزرگ و معتبر در بندرشهید رجایی افزون بر 15 هزار کانتینر موجودی داشتند که در راستای جلوگیری از ماندگاری و رسوب کالا، - ایسنا/هرمزگان معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد گفت: 27 بنگاه بزرگ و معتبر در بندرشهید رجایی افزون بر 15 هزار کانتینر موجودی داشتند که در راستای جلوگیری از ماندگاری و رسوب کالا، کار ترخیص آن ها به استاندار هرمزگان واگذار شد.

مهدی اسلام پناه صبح امروز (20 شهریورماه) در خصوص سفر روز گذشته اش به بندرعباس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز تمرکز تصمیم ها در چند محور بنادر شهید رجایی، باهنر و بندرلنگه انجام گرفت که از جمله آن واگذاری اختیارات ضمانت 10 درصد ارزی در موضوع کالاهای اساسی و غیراساسی به استاندار هرمزگان بود.

وی ادامه اداد: تعداد زیادی از کانتینرها به خارج از بندر شهید رجایی هدایت شد و تعدادی نیز به جانمایی در سایر نقاط کشور پیش بینی شد و مابقی اموال تملیکی نیز در بازه زمانی تا پایان موعد مقرر خارج می شود.

رییس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه از حدود 2 هزار و 869 کانتینر که مربوط به سال های قدیم بوده است، گفت: حدود 200 کانتینر از امروز (هجدم شهریورماه) در حال خروج از بندر شهید رجایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختیارات ترخیص 15 هزار کانتینر در بندر شهید رجایی به استاندار هرمزگان واگذار شد

اختیارات ترخیص 15 هزار کانتینر در بندر شهید رجایی به استاندار هرمزگان واگذار شد