مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 02:352023-09-18سياسي

رییسی: روابط ایران و الجزایر باید با همت مسئولان دو کشور احیا و ارتقا یابد


رییس جمهور با اشاره به ظرفیت های بسیار خوب ایران و الجزایر بر تلاش مسئولان دو کشور برای ارتقای سطح روابط به ویژه در زمینه تعاملات تجاری و اقتصادی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید ابراهیم رییسی که به منظور شرکت در هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، در ادامه برنامه های این سفر با آقای عبدالمجید تبون رییس جمهور الجزایر دیدار و گفتگو کرد.

رییس جمهور در این دیدار با اشاره به ظرفیت های بسیار خوب ایران و الجزایر بر تلاش مسئولان دو کشور برای ارتقای سطح روابط به ویژه در زمینه تعاملات تجاری و اقتصادی تاکید کرد و گفت: ارتقای روابط ایران و الجزایر به دلیل بروز شرایط خاص بیماری کرونا متوقف شده بود که باید با همت مسئولان دو کشور دوباره این روابط احیا و ارتقا یابد.

رییسی فعال شدن کمیسیون های مشترک دو کشور را در گسترش همکاری ها بین ایران و الجزایر موثر دانست و ضمن تقدیر از مواضع رییس جمهور الجزایر در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی و همچنین مواضع الجزایر در اتحادیه آفریقا در جلوگیری از نفوذ صهیونیست ها، ابراز امیدواری کرد که گسترش همکاری میان دو کشور در حوزه های سیاسی، اقتصادی و تجاری موجب افزایش همکاری های منطقه ای و بین المللی فیمابین نیز بشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: روابط ایران و الجزایر باید با همت مسئولان دو کشور احیا و ارتقا یابد

رییسی: روابط ایران و الجزایر باید با همت مسئولان دو کشور احیا و ارتقا یابد