مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 14:002023-08-31اقتصادي

شکوفایی اقتصادی استان ها به پویایی اقتصاد ملی و منطقه ای منجر خواهد شد


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم در تمرکززدایی، گفت: شکوفایی اقتصاد استان ها می تواند اقتصاد ملی و منطقه ای را پویا سازد.

- استاندار: به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در شورای اداری این استان با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم در تمرکز زدایی، تخصیص اعتبارات بر اساس مزیت های منطقه ای را یک ضرورت جدی دانست و گفت: صادرکنندگان و تولیدکنندگان استان برای رقابت با قدرت های اقتصادی کشورهای همسایه نیازمند حمایت و توجه ویژه در بازنگری در سازو کارهای تجارت مرزی هستند.

وی افزود: متاسفانه کارکردهای جزیره ای و تعدد دستگاه های متولی در مرزها باعث شده تا قدرت رقابت صادرکنندگان استان کاهش یابد.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: 90 درصد عواید مرز، ملی است و می طلبد برای شکوفایی اقتصاد استان، بخشی از این عواید صرف تکمیل زیرساخت های حمل و نقل برای رشد تولید و صادرات شود.

معتمدیان تصریح کرد: شکوفایی اقتصاد استان می تواند اقتصاد ملی و منطقه ای را پویا سازد.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته به سبب توجه ویژه دولت سیزدهم شاهد تحول و انقلاب در توسعه استان بودیم گفت: علاوه بر تکمیل یکهزار و 560 پروژه نیمه تمام در سال گذشته که رضایتمندی عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی را درپی داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکوفایی اقتصادی استان ها به پویایی اقتصاد ملی و منطقه ای منجر خواهد شد

شکوفایی اقتصادی استان ها به پویایی اقتصاد ملی و منطقه ای منجر خواهد شد