مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 08:202023-09-05اقتصادي

زارع پور: هزینه ارتباطات برای زائران کاهش و کیفیت افزایش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «عیسی زارع پور» در قرارگاه اربعین طی ارتباط ویدئوکنفرانسی با مرز های شش گانه افزود: امسال با اقداماتی که از مدت ها قبل انجام شد، - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه بهره بردن از فناوری نوین جلوه ای از خدمت رسانی مطلوب به زائران است، گفت که با تلاش های فراوان همه زیرساخت ها فراهم شد و سعی کردیم هزینه ها را برای زائران کاهش دهیم و کیفیت خدمت رسانی را بالا ببریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور در قرارگاه اربعین طی ارتباط ویدئوکنفرانسی با مرز های شش گانه افزود: امسال با اقداماتی که از مدت ها قبل انجام شد، هماهنگی بی نظیری را بین 2 کشور ایران و عراق شاهد بودیم.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه مجموعه فراجا با انجام اقدامات مطلوب کارنامه درخشانی داشتند، خاطرنشان کرد: بهره بردن از فناوری نوین جلوه ای از خدمت رسانی مطلوب به زائران بود و امیدواریم این گونه خدمت رسانی ها استمرار داشته باشد، بهره بردن از فناوری نوین زندگی را برای مردم تسهیل می کند و در نهایت منجر به رضایتمندی آنان می شود.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور نیز با اعلام اینکه امسال شاهد افزایش 11 درصدی تعداد زائران بودیم، افزود: با اقدامات مطلوب، امروز رکورد کاهش تصادفات در سفر اربعین ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارع پور: هزینه ارتباطات برای زائران کاهش و کیفیت افزایش یافت

زارع پور: هزینه ارتباطات برای زائران کاهش و کیفیت افزایش یافت