مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 09:452023-09-17اقتصادي

چرا خیابان های اهواز پس از آسفالت، باز هم کنده کاری می شوند؟


معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به کنده کاری دوباره خیابان های شهر پس از آسفالت، گفت: با وجود اینکه قبل از انجام آسفالت، از شرکت آبفا استعلام گرفته می شود اما باز هم می بینیم که بعد از اتمام کار و صرف هزینه های سنگین، - باز هم اقدام به حفاری معبرهای تازه آسفالت شده می کنند.

پرویز حسینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به حفاری های شرکت آبفا پس از اتمام برخی پروژه ها و پس از انجام آسفالت خیابان ها اظهار کرد: بیش از یک ماه است محدوده زیر پل میدان دانشگاه شهید چمران اهواز که به تازگی به بهره برداری رسیده بود، توسط شرکت آبفا حفاری شده و هنوز به همان وضعیت باقی مانده است در حالی که قرار بود این کار را در مدت چهار روز انجام بدهند.

وی گفت: خیابان امنیت در محدوده منطقه 5 شهرداری نیز که خیابان اصلی و پر ترددی است به تازگی آسفالت شده اما باز هم شرکت آبفا این خیابان را حفاری کرده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز تصریح کرد: با وجود اینکه قبل از انجام آسفالت، از شرکت آبفا استعلام گرفته می شود اما باز هم می بینیم که بعد از اتمام کار و صرف هزینه های سنگین، باز هم اقدام به حفاری معبرهای تازه آسفالت شده می کنند.

وی افزود: گاهی شهرداری به مصلحت شهر، بنا ندارد مجوز حفاری خیابانی را بدهد اما آنقدر از طریق استانداری و فرمانداری موضوع را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا خیابان های اهواز پس از آسفالت، باز هم کنده کاری می شوند؟

چرا خیابان های اهواز پس از آسفالت، باز هم کنده کاری می شوند؟