مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-10بين الملل

بررسی جنایت 40 ساله سوئد / نسل کشی بدون درد و خونریزی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی «یورو نیوز» در گزارشی به اقدامی عجیب توسط دولت سوئد در یک دوره 40 ساله می پردازد که طی آن حاکمان این کشور تلاش کرده اند با عقیم کردن افراد ضعیف جامعه مانع از ادامه نسل آن ها بشوند و .

- سوئد طی پروژه ای که 42 سال طول کشید، حدود 33 هزار نفر از مردم کشورش را عقیم کرد تا نسل های بعدی این کشور را افراد قوی تر تشکیل دهند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی یورو نیوز در گزارشی به اقدامی عجیب توسط دولت سوئد در یک دوره 40 ساله می پردازد که طی آن حاکمان این کشور تلاش کرده اند با عقیم کردن افراد ضعیف جامعه مانع از ادامه نسل آن ها بشوند و از این طریق نسل افراد قوی در این کشور جمعیت غالب سوئد را در آینده را تشکیل دهد.

در این گزارش آمده است که کشور سوئد بین سال های 1934 تا 1976 یک طرح اصلاح نژادی را بر پایه علم زیست شناسی نژادی تنظیم کرد.

آن ها می خواستند از شر افراد ضعیف تر خلاص شوند.

با این قانون حدود 33 هزار نفر از مردم سوئد با توسل به زور عقیم شدند.

جیل سوندست که تاکنون در مورد تاریک ترین لحظات تاریخی خانواده اش با کسی صحبت نکرده بود در این باره گفت: این رازی بود که کسی جرات صحبت کردن در مورد آن را نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی جنایت 40 ساله سوئد / نسل کشی بدون درد و خونریزی

بررسی جنایت 40 ساله سوئد / نسل کشی بدون درد و خونریزی