مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-07اجتماعي

سنگ تمام مردم اسلام آبادغرب در پذیرایی از زوار اربعین


مردم اسلام آبادغرب با تمام توان خود پای کار پذیرایی از زوار اربعین آمدند و این شهر را به زائرسرایی برای آنها تبدیل کردند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها-تینا نجفی: با فرا رسیدن اربعین حسینی سیل عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) از گوشه گوشه دنیا به سمت کربلا سرزمین معشوق روانه می گردند و در این میان دوستداران و ارادتمندان سالار شهیدان با زخم جاماندگی از مسیر عشق اقدام به برپایی موکب و خدمت به زوار امام حسین (ع) می کنند تا با استشمام بوی معشوق از عاشقانش و در خدمت آنان بودن خود را التیام دهند.

شهرستان اسلام آبادغرب در مسیر تردد زوار 2 مرز مهم کشور یعنی خسروی و مهران قرار دارد و مردم این شهرستان از پیر و جوان و زن و بچه همگی پای کار آمدند تا پذیرایی شایسته از زوار اباعبدالله (ع) انجام دهند و این شهر را به زائرسرایی حسینی تبدیل کردند.

خدام همراه با زائرانی که راهی کربلا می شوند دل خود را هم روانه می کنند و به دیگر دلباختگان حسینی در مسیرشان سفارش می کنند که سلام آنان را هم برسانند و امیدوارند که خود نیز از برکات این مهمانی بهره مند شوند چرا که نقل است از امام صادق علیه السلام پرسیدند: کسی که خودش به واسطه بیماری یا مشکلی نتواند به زیارت امام حسین علیه السلام برود و در عوض شخصی دیگری را روانه کند (هزینه هایش را بدهد)، چه اجری دارد؟ امام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ تمام مردم اسلام آبادغرب در پذیرایی از زوار اربعین

سنگ تمام مردم اسلام آبادغرب در پذیرایی از زوار اربعین