مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 14:502023-08-28اقتصادي

افزایش 30 درصدی ماندگاری مسافر در خراسان شمالی


بجنورد_ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: شاهد افزایش 30 درصدی ماندگاری مسافر از ابتدای تابستان تا پایان مردادماه سال جاری در استان بودیم.

- علی مستوفیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به تحلیل های صورت گرفته از آمارهای به دست آمده از ابتدای تابستان تا پایان مرداد شاهد ماندگاری بیش از دو روز مسافران در خراسان شمالی نسبت به مدت مشابه سال گذشته و رشد 30 درصدی آن بودیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی این آمار را امیدوارکننده خواند و افزود: در راستای سیاست ها و چشم اندازهای ترسیم شده در توسعه صنعت گردشگری استان و برنامه های معرفی می توان خراسان شمالی را با برنامه ریزی درست و پیگیری های مجدانه به عنوان مقصد میانی گردشگری تبدیل کرد.

وی در ادامه افزود: با اجرای برنامه های همچون بازاریابی، تبلیغات، حضور در نمایشگاه های بین المللی و ملی، معرفی صنایع دستی، جاذبه های گردشگری، فضاهای فرهنگی تاریخی، اکو توریسم و ظرفیت های گردشگری مذهبی و نیز تولید محتوا و حضور در شبکه های استانی و ملی صداوسیما و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی اعم از گردشگری مذهبی، گردشگری کودک، گردشگری حیات وحش و اکو توریسم، استان خراسان شمالی در نوروز 1402 از یک استان عبوری به استان مقصد میانی سفر تبدیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی ماندگاری مسافر در خراسان شمالی

افزایش 30 درصدی ماندگاری مسافر در خراسان شمالی