مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 16:002023-08-24اقتصادي

افتتاح 13 پروژه صنعتی و معدنی در خراسان جنوبی


بیرجند_ سرپرست صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: طی هفته دولت تعداد 13 طرح صنعتی و معدنی با اعتباری بالغ بر 5 هزار میلیارد تومان در استان به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد حسن نژاد پیش از ظهر پنج شنبه در نشست خبری به مناسبت تشریح برنامه های هفته دولت با اشاره به آخرین وضعیت صنعت، معدن و تجارت در استان اظهار کرد: تعداد جوازهای تأسیس بخش معدن در استان 5 هزار مورد که برای 14 هزار و 500 نفر اشتغال در این بخش ایجاد شده است.

وی تعداد پروانه های بهره برداری صنعتی استان را 550 مورد عنوان کرد و گفت: این پروانه ها با سرمایه گذاری بالغ بر 13 هزار میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای 12 هزار نفر به بهره برداری رسیده است.

سرپرست صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان داشت: در حوزه اصناف نیز 39 هزار و 500 پروانه صادر شده و 90 هزار نفر در این بخش در استان مشغول فعالیت هستند.

حسن نژاد ادامه داد: در حال حاضر در مجموع در حوزه صنعت، معدن و اصناف در استان 110 هزار نفر فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی در بخش صنعت با وجود واحدهای تولیدی همچون کاشی و سرامیک با تولید 21 میلیون مترمکعب، کنسانتره زغال سنگ و تولید لاستیک با ظرفیت یک هزار تن جزو استان های برتر کشور می باشد، یادآور شد: در حال حاضر 14 واحد صنعتی بزرگ و 21 واحد صنعتی متوسط در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 13 پروژه صنعتی و معدنی در خراسان جنوبی

افتتاح 13 پروژه صنعتی و معدنی در خراسان جنوبی