مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 07:252023-08-26بين الملل

اعدام23 نظامی اوکراینی به اتهام تلاش برای فرار از خدمت


ستاد فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین 23 نظامی تیپ دفاع سرزمینی را پس از اینکه تصمیم به فرار از مواضع خود در نزدیکی استان خرسون گرفتند، اعدام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک مسئول در آژانس های مجری قانون در روسیه به نقل از یک منبع در ارتش اوکراین تأیید کرد که ستاد فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین 23 نظامی این کشور را که در تیپ دفاع سرزمینی خدمت می کردند، به دلیل تلاش برای فرار از مواضع خود در نزدیکی استان خرسون اعدام کرد.

این مسئول در گفتگو با خبرگزاری روسی اسپوتنیک گفت: بر اساس منابع آگاه در نیروهای مسلح اوکراین، اطلاعاتی دریافت شده است که نشان می دهد 23 نظامی تیپ 123 دفاع سرزمینی ارتش اوکراین در 11 اوت در خرسون به علت تلاش برای ترک مواضع خود اعدام شدند.

به گفته این مسئول روس، ستاد فرماندهی نظامی اوکراین تصمیم گرفت نام این نظامیان را در فهرست افراد مفقود قرار دهد تا این جنایت پنهان بماند، اما سرویس های امنیتی روسیه موفق شدند اطلاعات هویتی 10 نظامی را که توسط نیروهای اوکراینی اعدام شده بودند به دست آورند.

این خبر در حالی است که مقامات جمهوری دونتسک پیشتر اعلام کرده بودند که موارد فرار از خدمت نظامی در میان نیروهای ارتش اوکراین افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعدام23 نظامی اوکراینی به اتهام تلاش برای فرار از خدمت

اعدام23 نظامی اوکراینی به اتهام تلاش برای فرار از خدمت