مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 17:352023-09-04پزشكي

مراقبت های بهداشتی در بازگشت زوار اربعین حسینی تشدید می شود


رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: هم زمان با بازگشت زوار اباعبدالله الحسین (ع) از مراسم پرشکوه اربعین حسینی مراقبت های بهداشتی تشدید می شود.

- بوشهر- رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: هم زمان با بازگشت زوار اباعبدالله الحسین (ع) از مراسم پرشکوه اربعین حسینی مراقبت های بهداشتی تشدید می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید حبیبی نیا ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم زمان با فرارسیدن مراسم بزرگ پیاده روی اربعین حسینی (ع) به منظور مراقبت هر چه بهتر بیماری های واگیر شایع و بومی در منطقه و عنایت به حضور تعداد زیادی از زائرین ایرانی و همه کشورهای جهان در این مراسم عظیم، اهمیت تشدید مراقبت های بهداشتی بیش ازپیش نمایان است.

رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر بیان کرد: اطلاع رسانی مناسب و همه جانبه به زائرین در خصوص نکات مهم بهداشتی و رعایت دستورالعمل های وزارتی ارسال شده در این خصوص جهت پیشگیری از ابتلاء به بیماری های واگیر مانند بیماری های تنفسی، وبا، پیشگیری از گرمازدگی، حیوان گزیدگی و تب و بثورات جلدی و همچنین رعایت بهداشت فردی و محیط در سفر پر خیروبرکت اربعین حسینی از اولویت های بهداشتی است.

وی افزود: ضمن برگزاری جلسات آموزشی نکات مهم بهداشتی در پیشگیری از بیماری های واگیر به موکب داران و رابطین سلامت ادارات شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقبت های بهداشتی در بازگشت زوار اربعین حسینی تشدید می شود

مراقبت های بهداشتی در بازگشت زوار اربعین حسینی تشدید می شود