مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 13:352023-09-01سياسي

توطئه صهیونیست علیه صنایع دفاعی در جهت تبدیل نقطه قوت به ضعف بود


اخیرا در صنایع دفاعی کشور صهیونیست ها اقداماتی داشتند که عوامل نفوذی در این زمینه برای از کار انداختن قدرت موشکی تلاش کردند تا نقطه قوت را به ضعف تبدیل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته قم اظهار داشت: در آستانه اربعین هستیم که عاشقان سیدالشهدا علیه السلام به توصیه های دشمنان، پاسخ نه گفتند و این روزها ایام پیاده روی به کوی دوست است و ما بازمانده ایم و شاید افرادی در روزهای آینده به سرزمین کربلا مشرف شوند و عاشقان اباعبدالله الحسین علیه السلام با حضور خود اینگونه بیان می کنند که ما حضرت را تنها نخواهیم گذاشت.

خطیب جمعه قم با اشاره به روز بانکداری اسلامی گفت: در سال 62 قانونی تصویب شد تحت عنوان بانکداری بدون ربا که ای کاش تصویب کنندگان دنباله این کار را می گرفتند تا امروز بانک های بدون ربای رسمی ما به برخی از بانک های دولتی و قرض الحسنه محدود نمی شد.

آیت الله حسینی بوشهری عنوان داشت: ربا اعلام جنگ با خداوند است و خدا کند آنچه رخ داده است ربا نباشد و در روایات آمده انسان نباید ربا خواری کند و این موضوع تنها متوجه بانک ها نیست و اشخاص نیز مسئول هستند و برخی از افراد انسان ها تهی دست را پیدا می کنند و در قبال پولی که به آنان می دهند، مبلغ بیشتری اخذ می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه صهیونیست علیه صنایع دفاعی در جهت تبدیل نقطه قوت به ضعف بود

توطئه صهیونیست علیه صنایع دفاعی در جهت تبدیل نقطه قوت به ضعف بود