مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 08:152023-08-26اقتصادي

حدود 3000 هکتار از اراضی ملی به راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری واگذار شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اختصاص زمین از اراضی منابع طبیعی به راه و شهرسازی استان گفت: از سال 1400 تا کنون 2 هزار و 797 هکتار از اراضی ملی در راستای ساخت مسکن به راه و شهرسازی استان واگذار شده است.

- اصغر احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به اختصاص زمین از سوی منابع طبیعی و آبخیزداری استان جهت ساخت و ساز در راستای طرح ملی و جهش مسکن به سازمان راه و شهرسازی، گفت: از سال 1400 تا کنون 23 قطعه زمین به مساحت 2 هزار و 797 هکتار از سوی سازمان منابع طبیعی استان به راه و شهرسازی واگذار شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون چهار قطعه زمین به مساحت 705 هکتار نیز با تغیر کاربری به راه و شهرسازی استان اختصاص یافت.

احمدی با بیان اینکه واگذاری اراضی ملی به راه و شهرسازی در راستای جهش مسکن صورت می گیرد، تصریح کرد: افرادی که تا کنون از امتیازات دولتی استفاده نکرده اند می توانند با استفاده از این قانون مسکن خود را تامین کنند.

وی اضافه کرد: این اقدام در راستای اجرای قانون زمین شهری و تاکیدات ریاست جمهوری و قوانین و مقررات ذیل به منظور تسهیل و تعیین تکلیف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی در محدوده حریم شهرها طبق تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 3000 هکتار از اراضی ملی به راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری واگذار شد

حدود 3000 هکتار از اراضی ملی به راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری واگذار شد