مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 12:552023-09-12اجتماعي

خسروی همچنان آماده تردد زوار است


سرپرست فرمانداری قصرشیرین با بیان اینکه هم اکنون روزانه نزدیک به هزار نفر از مرز خسروی تردد می کنند، گفت: این مرز برای تردد زوار در سایر ایام سال نیز آماده است.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست فرمانداری قصرشیرین با بیان اینکه هم اکنون روزانه نزدیک به هزار نفر از مرز خسروی تردد می کنند، گفت: این مرز برای تردد زوار در سایر ایام سال نیز آماده است.

محمد نجفی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پایان موج عبور زوار اربعین از مرز خسروی، افزود: البته این بدان معنا نیست که اکنون هیچ ترددی در مرز نداریم، بلکه در حال حاضر نیز روزانه حدود هزار نفر از مرز خسروی تردد دارند.

وی ادامه داد: تردد از مرز خسروی به طور معمول در سایر ایام سال نیز ادامه خواهد داشت و رفت و آمد مسافران ایرانی و خارجی را از این مرز داریم.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین با بیان اینکه ارائه خدمات به مسافران و زوار در مرز خسروی همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در ایام اربعین 200 گیت فعال برای تردد و به جهت جلوگیری از اردحام جمعیت داشتیم، اما اکنون دیگر نیازی به فعال بودن همه این گیت ها نیست و تنها چند گیت فعال خواهد ماند.

نجفی درباره ساعات فعالیت مرز خسروی در ایامی بجز اربعین نیز عنوان کرد: اگرچه فعالیت مرز خسروی 24 ساعته است، اما توصیه ما این است که با توجه به محدودیت امکانات و خدمات د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسروی همچنان آماده تردد زوار است

خسروی همچنان آماده تردد زوار است