مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-17اقتصادي

اتمام عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی


تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم پارس جنوبی با هدف افزایش سطح در دسترس بودن و ارتقاء قابلیت اطمینان واحدهای تولیدی گاز برای زمستان 1402 با انجام اقدامات شاخص نوآور پایان یافت.

- ایسنا/بوشهر تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم پارس جنوبی با هدف افزایش سطح در دسترس بودن و ارتقاء قابلیت اطمینان واحدهای تولیدی گاز برای زمستان 1402 با انجام اقدامات شاخص نوآور پایان یافت.

حسین باغبان مدیر پالایشگاه دوم پارس جنوبی با اعلام پایان موفقیت آمیز تعمیرات اساسی در یک بازه زمانی 13 روزه خبر داد و گفت: تعمیرات اساسی یک اقدام پیشگیرانه به منظور افزایش سطح در دسترس بودن و ارتقاء قابلیت اطمینان واحدهای تولید گاز و همسو با تولید حداکثری و پایدار انجام می شود.

باغبان اجرای اصولی تعمیرات اساسی را در بلندمدت با اهمیت برشمرد و یادآور شد: انجام به موقع تعمیرات اساسی موجب کاهش هزینه های تعمیراتی، کاهش تعمیرات اضطراری تجهیزات و واحدها و افزایش طول عمر آنان، کاهش ریسک های ایمنی و زیست محیطی و افزایش راندمان فرایندها می شود.

وی با اشاره به واحدهایی که در آن ها تعمیرات اساسی صورت گرفته است، افزود: تعمیرات اساسی در تمامی واحدهای پالایشگاهی از جمله ردیف های گازی، واحد تثبیت میعانات گازی، واحد گوگردزدایی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی

اتمام عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی