مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 09:402023-08-27اقتصادي

3700 میلیارد از تسهیلات سفر رییس جمهور به کرمانشاه تعیین تکلیف شده است


به گفته مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از مجموع تسهیلات 6500 میلیارد تومانی که در سفر رییس جمهور به بخش صنعت و معدن کرمانشاه اختصاص یافت، - ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از مجموع تسهیلات 6500 میلیارد تومانی که در سفر رییس جمهور به بخش صنعت و معدن کرمانشاه اختصاص یافت، تاکنون بالغ بر 3700 میلیارد تومان آن تعیین تکلیف شده است.

محسن دارابی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه از تعیین تکلیف 57 درصدی تسهیلات سفر رییس جمهور به استان در بخش صنعت و معدن و به میزان 3745 میلیارد تومان خبر داد که مصوب، انعقاد قرارداد و یا پرداخت شده است.

مدیر کل صمت استان کرمانشاه، با بیان اینکه قرار بود این تسهیلات ظرف مدت دو سال پرداخت شود، افزود: خوشبختانه از برنامه ای که در نظر گرفته شده بود، جلوتر هستیم.

دارابی یادآور شد: در حال حاضر بالغ بر 9200 میلیارد تومان پروژه برای استفاده از این تسهیلات در بانک های استان در دست بررسی است و تمام این تسهیلات را در زمان مناسبی جذب خواهیم کرد.

وجود 263 واحد راکد و یا نیمه فعال در کرمانشاه وی سپس اشاره ای به وضعیت صنایع و معادن استان داشت و عنوان کرد: در کرمانشاه 837 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری داریم که 574 مورد آنها فعال بوده، 169 واحد زیر ظرفیت کار می کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3700 میلیارد از تسهیلات سفر رییس جمهور به کرمانشاه تعیین تکلیف شده است

3700 میلیارد از تسهیلات سفر رییس جمهور به کرمانشاه تعیین تکلیف شده است