مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-09فرهنگي

ارسال آثار نویسندگان 12 کشور به دوسالانه داستان کوتاه نارنج


دبیر نهمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج گفت: تا کنون علاوه بر نویسندگان کشورمان، آثار نویسندگانی از 12 کشور به دوسالانه داستان کوتاه نارنج ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جهرم، محمد بادپر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 31 شهریورماه آخرین مهلت ارسال اثر به نهمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج است، گفت: به دلیل شرکت زیاد علاقه مندان این مهلت تمدید نمی شود.

دبیر نهمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج با بیان این که در فاصله دوهفته مانده به پایان مهلت ارسال اثر به دوسالانه داستان کوتاه نارنج استقبال بسیار خوبی از این دوسالانه به عمل آمده است، گفت: مهلت ارسال اثر به این دوسالانه پایان شهریور 1402 است.

بادپر افزود: از همه داستان نویسانی که مایل به شرکت در این دوسالانه هستند تقاضا داریم ارسال داستان های شان را به روز آخر موکول نکنند.

وی با تشکر از همه فعالان فرهنگی هنری، نویسندگان و سایر عزیزانی که از این دوسالانه حمایت کردند گفت: خوشبختانه در فاصله دوهفته مانده به پایان مهلت ارسال آثار تاکنون علاوه بر نویسندگان تمام استان های کشور نویسندگان فارسی زبان مقیم در 12 کشور دیگر نیز داستان های خود را برای ما ارسال کردند که قطعا تا پایان مهلت ارسال بسیار بیشتر از این نیز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال آثار نویسندگان 12 کشور به دوسالانه داستان کوتاه نارنج

ارسال آثار نویسندگان 12 کشور به دوسالانه داستان کوتاه نارنج