مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 20:502023-09-21سياسي

مشکلات شهرستان ملارد به صورت عملیاتی پیگیری شد


اردوگاه در خور و شان دانش آموزشی یا خانوادگی پیش بینی کنید تا اقشار و گروه های مردم استفاده کنند و اقدامات فرهنگی پیگیری شود، - جلسه شورای اداری شهرستان ملارد با حضور استاندار تهران برگزار شد: مشکلات شهرستان ملارد به صورت عملیاتی پیگیری شد ایسنا/تهران استاندار تهران گفت: اردوگاه در خور و شان دانش آموزشی یا خانوادگی پیش بینی کنید تا اقشار و گروه های مردم استفاده کنند و اقدامات فرهنگی پیگیری شود، همچنین ایجاد حوزه علمیه در شهرستان در دستور کار باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، علیرضا فخاری عصر پنجشنبه 30 شهریور ماه در جلسه شورای اداری شهرستان ملارد با اشاره به بررسی مشکلات مطرح شده شهرستان در جلسه اظهار کرد: در مورد کم بودن شعب بانک ها در شهرستان نامه نگاری کنید و بعضی از پروژه ها مثل کمربندی غدیر را بنده پیگیری می کنم.

وی ادامه داد: بازآفرینی موضوع متمرکز در کشور است و باید جمعیت هدف را برای بازآفرینی مجاب کنیم و تسهیلات بدهیم تا خانه با استحکام بسازند.

استاندار تهران عنوان کرد: استقرار ساختمان اداری را در قالب طرح ارائه کنید، البته داشته های خود در شهرستان را در قالب مولدسازی پیش بینی و اقدامات را پیگیری کنید.

فخاری سپس با اشاره به لزوم توجه به موضوعات فرهنگی شهرستان ادامه داد: برنامه ای برای آینده فرهنگی شهرستان ارائه و عملیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات شهرستان ملارد به صورت عملیاتی پیگیری شد

مشکلات شهرستان ملارد به صورت عملیاتی پیگیری شد