مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:352023-09-10اقتصادي

درک صحیح بانک شهر و شهرداری ها از نیازها و ظرفیت های یکدیگر


معاون امور شهرداری های بانک شهر با اشاره به برگزاری های نشست های تخصصی میان این بانک و مدیریت شهرهای مختلف کشور به خصوص کلان شهرها، عنوان کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک شهر ، محسن رنجبر با اشاره به تشکیل و فعالیت معاونت امور شهرداری ها در بانک شهر، گفت: این معاونت با تدبیر مدیرعامل بانک و با هدف خدمات رسانی و حمایت از برنامه های شهرداری ها برای بهره مندی شهروندان از خدمات برتر شهری به فعالیت پرداخته است.

رنجبر با بیان اینکه منابع شهرداری های کشور همانند هر کسب و کار دیگری طی چند سال اخیر با کاهش مواجه شده است، تصریح کرد: در همین راستا بانک شهر تلاش کرده است به عنوان مشاور مالی در کنار مدیریت شهری قرار بگیرد تا استفاده آنها از ظرفیت های بازار پول و سرمایه شتاب گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز سازوکار ارتباط و همکاری ها میان بانک شهر و شهرداری ها به درستی تعریف شده است، خاطرنشان ساخت: در دوره جدید مدیریتی در بانک شهر تلاش شده است، شهرداری ها از یک سازمان صرفا تسهیلات گیرنده از شبکه بانکی به یک سازمانی ارزش افزا برای شهر و شهروندان تبدیل شوند.

معاون امور شهرداری های بانک شهر با تاکید بر اینکه ارائه خدمات نوین و متنوع شهری از سوی شهرداری ها توانسته شاخصه های کیفیت زندگی شهروندان را بهبود بخشد، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درک صحیح بانک شهر و شهرداری ها از نیازها و ظرفیت های یکدیگر

درک صحیح بانک شهر و شهرداری ها از نیازها و ظرفیت های یکدیگر