مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 07:452023-09-17اقتصادي

پایش کارت سوخت در جایگاه های زاهدان


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان گفت: طرح پایش کارت سوخت به منظور کنترل و نظارت بر عرضه سوخت در جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی منطقه زاهدان درحال انجام است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان گفت: طرح پایش کارت سوخت به منظور کنترل و نظارت بر عرضه سوخت در جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی منطقه زاهدان درحال انجام است.

قربانعلی مردانی در گفت وگو با ایسنا افزود: به منظور کنترل و نظارت بر عرضه سوخت و جلوگیری از قاچاق فرآورده های نفتی، طرح پایش کارت سوخت در جایگاه های منطقه به اجرا درآمده و در حال انجام است.

مردانی بیان کرد: تیم های پایش متشکل از کارکنان منطقه در جایگاه های عرضه سوخت مستقر و در حال بررسی نحوه سوخت گیری و کنترل و نظارت بر عرضه سوخت هستند و ارائه خدمات در جایگاه های عرضه سوخت بدون معطلی و بدون وقفه ادامه دارد، تیم های نظارتی مستقر در جایگاه ها کیفیت عرضه سوخت را مورد بررسی قرار می دهند و در صورت مشاهده تخلف با متخلفان برخورد می کنند.

وی اظهار کرد: سوخت گیری با کارت سایر خودروها، سوخت گیری خارج از باک، فروش سهمیه سوخت و مواردی از این نوع، طبق قوانین و مقرارات، تخلف محسوب می شود و در طرح پایش مورد بررسی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش کارت سوخت در جایگاه های زاهدان

پایش کارت سوخت در جایگاه های زاهدان