مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 13:402023-09-02اقتصادي

طراحی و تولید دستگاه دیالیز خانگی در کشور


رییس سازمان غذا و دارو, از طراحی دستگاه دیالیز خانگی در کشور خبر داد و گفت: این دستگاه به زودی مراحل تولید را آغاز خواهد کرد.

- رییس سازمان غذا و دارو, از طراحی دستگاه دیالیز خانگی در کشور خبر داد و گفت: این دستگاه به زودی مراحل تولید را آغاز خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدحیدر محمدی، در بازدید از مجموعه کنسرسیوم دیالیز اظهار کرد: مجموعه کاملی از تولید دستگاه دیالیز و ملزومات آن از ابتدای زنجیره تولید تا انتها در این واحد انجام می شود.

وی افزود: این مجموعه بالغ بر 5 کارخانه دارد که انواع لوازم مربوط به مواد اولیه تولید صافی و فیلترهای دیالیز، پودرهای بی کربنات، ست تزریق رابط ها و…، را تولید می کند، همچنین در بخشی از زنجیره تولید، ظروف مربوط به اقلام دیالیز هم تولید می شوند.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه پودرهای بی کربنات سدیم با گرید دارویی و دیالیز برای اولین بار در کشور تولید می شوند، عنوان کرد: پیش ازاین حجم بسیار زیادی از این ماده وارداتی بود که هم ارزبری داشت و هم هزینه زیادی بابت حمل ونقل به شرکت ها تحمیل می کرد که در حال حاضر در بسته بندی های مختلف تولید و عرضه می شود.

محمدی تصریح کرد: این مجموعه توانسته همه مدل های مربوط به پودرهای بی کربنات سدیم که در ابعاد و اشکال مختلف برای همه دستگاه های دیالیز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و تولید دستگاه دیالیز خانگی در کشور

طراحی و تولید دستگاه دیالیز خانگی در کشور