مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 23:002023-08-29اقتصادي

تلاش برای جبران عقب ماندگی های بخش مسکن تا پایان دولت


در بخش مسکن عقب ماندگی هایی داریم که تلاش خواهیم کرد در دو سال باقی مانده تا پایان دولت این عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

- ایسنا/خوزستان وزیر راه و شهرسازی گفت: در بخش مسکن عقب ماندگی هایی داریم که تلاش خواهیم کرد در دو سال باقی مانده تا پایان دولت این عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

مهرداد بذرپاش در جلسه بررسی روند تردد و جابجایی زائران از پایانه های مرزی که شامگاه 7 شهریورماه در پایانه مرز چذابه برگزار شد، اظهار کرد: مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی سال به سال در حال بهتر شدن هستند.

برای مثال در محور اهواز - چذابه در این دو سال به اندازه 8 سال گذشته کار انجام شده است تا این محور به صورت کامل چهارخطه شود.

وی افزود: در مسیر ایلام به مهران نیز جاده به صورت کامل چهار بانده شده و همچنین اقداماتی در پایانه انجام شده که نسبت به سال های قبل شرایط را بسیار متفاوت کرده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه خوشبختانه امسال حادثه خاصی در محورهای منتهی به پایانه های مرزی در ایران نداشته ایم، گفت: امیدواریم تا پایان این ایام شاهد اتفاق خاصی نباشیم و زائران بتوانند در سلامت کامل و ایمن به مقاصد خود برسند.

افزایش ناوگان هوایی و پروازهای خوزستان تا پایان سال بذرپاش عنوان کرد: اقدامات بسیار خوبی در حوزه راه های خوزستان به ویژه در مقاصد پایانه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای جبران عقب ماندگی های بخش مسکن تا پایان دولت

تلاش برای جبران عقب ماندگی های بخش مسکن تا پایان دولت