مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 09:082023-09-10اقتصادي

مرکز ماموگرافی و پزشکی هسته ای در اراک افتتاح شد


طی مراسمی با حضور استاندار مرکزی مرکز ماموگرافی و پزشکی هسته ای در اراک افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک شب گذشته در مراسمی با حضور استاندار مرکزی  مرکز ماموگرافی و پزشکی هسته ای در یکی از بیمارستان های خصوصی اراک افتتاح شد.

استاندار مرکزی در این مراسم گفت: در بحث درمان ناباروری در تلاش هستیم هماهنگی و هم افزایی لازم را بین بخش های مختلف درمان ناباروری در سطح استان اعم از بخش دولتی، خصوصی، جهاد دانشگاهی و همچنین خیرین ایجاد کنیم.

فرزاد مخلص الائمه افزود: در اجرای سیاست های کلی مرتبط با بحث جمعیت، موضوع درمان ناباروری جایگاه بسیار مهمی دارد و خانواده های فراوانی با این معضل مواجه هستند که تمایل دارند از با طی مراحل درمانی مشکل را برطرف کنند.

وی ضمن بازدید از  مرکز درمان ناباروری گفت: این مرکز در حوزه درمانی موفقیت های خیلی خوبی داشته که امیدواریم با کمک بخش دولتی و مرکز خیریه درمان ناباروری استان در زیرمجموعه جهاد دانشگاهی بتوانیم گام های بلند و مؤثری برای درمان زوجینی که تمایل به فرزندآوری دارند برداریم.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه درمان ناباروری در سیاست های کلی جمعیت دارای جایگاه بسیار مهمی است، بر لزوم هم افزایی برای درمان زوجین نابارور در استان مرکزی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز ماموگرافی و پزشکی هسته ای در اراک افتتاح شد

مرکز ماموگرافی و پزشکی هسته ای در اراک افتتاح شد