مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 11:152023-08-24سياسي

ایران در آستانه درهای باز با بریکس


نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعامل سازنده بین دولت و مجلس در دو سال اخیر گفت: ریل گذاری مجلس زمینه ساز حرکت روبه جلو قطار پیشرفت دولت است و در حقیقت تا نمایندگان مردم در خانه ملت، - ریل گذاری درستی انجام ندهند بستر برای حرکت قطار پیشرفت کشور با تلاش دستگاه های اجرایی فراهم نمی شود.

عباس گلرو 2 شهریورماه در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت در شهرستان سمنان با تحریم های ظالمانه غرب اشاره و اظهار کرد: وحدت بین قوا و خصوصا مجلس و دولت سبب شده که راهبرد رهبری معظم انقلاب که خنثی سازی تحریم ها ست، محقق شود.

وی با بیان اینکه تفکیک قوا در عین تقسیم وظایف و همکاری نزدیک و صمیمانه از برکات نظام جمهوری اسلامی و خون شهداست تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب در دیدار اخیر با فرماندهان سپاه در خصوص رابطه بین دولت و مجلس به دوگانه تخریب و تقریب اشاره فرمودند.

خوشبختانه روابط بین دولت و مجلس در این دو سال دولت آیت الله رییسی در مدار تقریب بوده و همین باعث خنثی سازی تحریم ها شده است.

هم دولت و هم نمایندگان مجلس وکیل المله هستند وی کارنامه دو قوه مقننه و مجریه در این دو سال را درخشان ارزیابی و خاطرنشان کرد: برخی ها با طرح یکدست شدن قوا به دنبال تخریب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در آستانه درهای باز با بریکس

ایران در آستانه درهای باز با بریکس