مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 08:202023-09-13اجتماعي

وانت بارها و دستفروشان آبیک ساماندهی می شوند


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از ساماندهی وانت بارها و دست فروشان توسط شهرداری آبیک به دلیل ایجاد سد معبر و مزاحمت برای شهروندان و تردد خودروها خبر داد.

- قاضی مرتضی محمدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: وجود دست فروشان در پیاده روها مشکلاتی را در برای شهروندان و عبور و مرور آنها ایجاد کرده و نیز فعالیت وانت بارها در خیابان اصلی برای تردد خودروها معضل ایجاد کرده است.

  وی افزود: وسعت شهری و تراکم شهری در یک نقطه و محدوده آبیک از خیابان شریعتی تا بلوار امام است که وانت بارها در این مسیر توقف می کنند و سبب مسدود شدن خیابان و ایجاد نارضایتی در مردم شده اند سبب وقوع تصادف خودروها با یکدیگر و یا برخورد خودرو با عابر پیاده و بعضا درگیری لفظی و فیزیکی می شود.

  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک تصریح کرد: کسبه ای که در خیابان اصلی و قسمتی از بلوار امام فعالیت می کنند با ارسال نامه ای، خواستار رسیدگی به وضعیت دستفروشان شده اند.

آنها بیان کرده اند برای فعالیت، باید هزینه های جاری پرداخت کنند که باید درآمد داشته باشند تا با هزینه های آنها مطابقت داشته باشد.

از سویی از پهن کردن بساط دستفروشان مقابل مغازه های خود ناراضی هستند و اذعان می کنند که وجود دستفروشان در مقابل مغازه یا فروشگاه آنها سبب عدم مراجعه مشتریان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وانت بارها و دستفروشان آبیک ساماندهی می شوند

وانت بارها و دستفروشان آبیک ساماندهی می شوند