مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 19:102023-09-20فرهنگي

طرح «سینما دانش آموز» محقق میشود؟


معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد که طرحی به نام طرح سینما دانش آموز طراحی کرده اند تا فیلم های کودک بیشتری اکران شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، محمدرضا کریمی صارمی معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفت وگویی با اشاره به اینکه در حال حاضر تولیدکنندگان آثار کودک و نوجوان به سوی سینمای بدنه رفته اند، گفت: تقویت جشنواره فیلم کودک سبب احیای بیشتر گونه سینمای کودک و نوجوان می شود.

اگرچه در این زمینه زحمات زیادی کشیده و تلاش شده تا تعادلی بین سینمای بدنه و سایر تولیدات این ژانر حاصل شود.

اما متأسفانه هنوز مشکلاتی وجود دارد.

عده ای معتقدند که این سینما، گیشه اکران ندارد؛ پس از پیشرفت تکنولوژی و بالاتر رفتن هزینه ها، عده ای نمی توانند در سینمای بدون گیشه کار کنند.

در گذشته هزینه ساخت آثار کودک و نوجوان ارزان تر از سینمای بدنه بود و اکثر سینماگران به سمت تولید در این سینما می رفتند اما امروز سینمای کودک با سینمای حرفه ای فرقی نمی کند، چه بسا که عناصر تخیل و فانتزی بیشتری هم لازم داشته باشد و هزینه ها بیشتر شوند اما به دلیل عدم فراهم شدن زیرساخت ها خبری از اکران و فروش نیست.

کریمی صارمی ادامه داد: بسیاری از فیلمسازان کودک و نوجوان در ابتدا این دغدغه را داشتند که مخاطب فیلم مان را نمی بیند ولی در حال ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «سینما دانش آموز» محقق میشود؟

طرح «سینما دانش آموز» محقق میشود؟