مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 10:352023-09-02بين الملل

ارمنستان: توافقی روی مسیرهای جایگزین به قره باغ وجود ندارد


به رغم ادعای باکو، وزارت امور خارجه ارمنستان گزارش های جمهوری آذربایجان در مورد توافق بر سر جاده های جایگزین برای ارسال کالا به منطقه قره باغ را تکذیب کرد.

- به رغم ادعای باکو، وزارت امور خارجه ارمنستان گزارش های جمهوری آذربایجان در مورد توافق بر سر جاده های جایگزین برای ارسال کالا به منطقه قره باغ را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رادیو جمهوری ارمنستان، جمهوری آذربایجان می گوید که در نشست سه جانبه ای که در 15 ژوییه در بروکسل با حضور رهبران ارمنستان، جمهوری آذربایجان و رییس شورای اروپا برگزار شد، توافق مربوطه حاصل شد.

با این حال آنی بدلیان سخنگوی وزارت خارجه ارمنستان در واکنش به پرسشی گفت: هیچ توافقی در مورد مسیرهای جایگزین برای انتقال محموله به قره باغ صورت نگرفته است.

علاوه بر این، جمهوری ارمنستان هیچ اختیاری ندارد و نمی تواند در مورد مسائل مربوط به جاده های دیگر برای حمل ونقل بار به قره باغ بحث کند.

او گفت: جمهوری ارمنستان بارها موضع اصولی خود را در مورد ضرورت رفع محاصره غیرقانونی کریدور لاچین مطابق با بیانیه سه جانبه 9 نوامبر 2020 و دستورات الزام آور قانونی دیوان بین المللی دادگستری در 22 فوریه و 6 ژوییه 2023 تکرار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارمنستان: توافقی روی مسیرهای جایگزین به قره باغ وجود ندارد

ارمنستان: توافقی روی مسیرهای جایگزین به قره باغ وجود ندارد