مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 08:152023-08-30ورزشي

لزوم برخورد قاطع وزارت ورزش با مرتبطین اقدام شنیع در وزنه برداری


اتفاق شنیعی که در وزنه برداری رخ داده، نشان می دهد هیچ گونه نظارتی در این فدراسیون درباره رویدادهایی که صورت می گیرد، وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در رقابت های پیشکسوتان وزنه برداری که در روزهای گذشته در لهستان برگزار شد یکی از وزنه برداران پیشکسوت در اقدامی خلاف قانون و منافع ملی کشور به رقابت با وزنه برداری از رژیم صهیونیستی پرداخت و پس از آن در اقدامی شنیع پس از پایان مسابقات به عکس گرفتن روی سکو و همچنین به آغوش کشیدن نماینده رژیم صهیونیستی کرد.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که پیش از مشخص بود که در گروه این وزنه بردار، یک وزنه بردار از رژیم صهیونیستی قرار دارد و مسئولان مربوطه نسبت به این موضوع بی توجهی کرده اند.

در مسابقات داخلی یا بین المللی وزنه برداری، مربی و سرپرست تیم استارت لیست رو مشاهده می کنند و می دانند که حریف و رقبای مستقیم وزنه بردار از چه کشورهایی خواهند بود؛ اما با اینکه لیست نهایی قبل از مسابقه منتشر شده اما نسبت به آن بی توجهی صورت گرفته است.

به نظر می رسد که مسئولان فدراسیون وزنه برداری و کادرفنی قبل از رفتن تیم به لهستان، از این اتفاق آگاه بوده اند که در این شرایط نباید مصطفی رجایی حتی اعزام می شده چه برسد که وزنه بالای سر خود ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برخورد قاطع وزارت ورزش با مرتبطین اقدام شنیع در وزنه برداری

لزوم برخورد قاطع وزارت ورزش با مرتبطین اقدام شنیع در وزنه برداری