مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 16:102023-08-23سياسي

غربالگری مولکولی خون های اهدایی / استقرار بانک خون پیش بیمارستانی در دستور کار


مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران همزمان با هفته دولت با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته جهت استقرار بانک خون پیش بیمارستانی، در عین حال عملکرد این سازمان در دولت سیزدهم را تشریح و بر حرکت شتابنده به سوی پیشرفت های نوین تاکید کرد.

- مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران همزمان با هفته دولت با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته جهت استقرار بانک خون پیش بیمارستانی، در عین حال عملکرد این سازمان در دولت سیزدهم را تشریح و بر حرکت شتابنده به سوی پیشرفت های نوین تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مصطفی جمالی با تاکید بر رویکرد مردم محوری دولت سیزدهم اظهار کرد: سازمان انتقال خون ایران در طول 2 سال فعالیت دولت سیزدهم و با استفاده از ظرفیت ممتاز مردم، توانسته است برنامه های خود را با شتاب و اثرگذاری بیشتر به سمت اهداف تعیین شده پیش ببرد.

جمالی ادامه داد: توالی یابی نسل جدید NGS, روشی با دقت بالا جهت تایپ دقیق و کامل به منظور یافتن اهداکننده سازگار سلول های بنیادی می باشد که به عنوان یک دستاورد مهم، ایران را در این حوزه به سطح کشورهای برتر دنیا خواهد رساند.

وی افزود: دیگر دستاورد فنی جدید سازمان انتقال خون ایران، آزمایش های غربالگری مولکولی NAT است که در تشخیص زودرس عوامل عفونی کمک می کند و باعث ارتقای سلامت خون و و فرآورده های خونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری مولکولی خون های اهدایی / استقرار بانک خون پیش بیمارستانی در دستور کار

غربالگری مولکولی خون های اهدایی / استقرار بانک خون پیش بیمارستانی در دستور کار