مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 08:102023-09-02اقتصادي

بیش از 38 میلیارد تومان پروژه در بشرویه افتتاح شد


استاندار خراسان جنوبی از افتتاح 38 میلیارد و 600 میلیون تومان پروژه در آخرین روز از هفته دولت با حضور مسئولان در شهرستان بشرویه خبر داد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت در پایان سفر خود به شهرستان بشرویه در جمع خبرنگاران اظهارداشت:امسال در هفته دولت 71 پروژه با 202 میلیارد تومان در شهرستان بشرویه افتتاح و کلنگ زنی شد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه از این تعداد 57 پروژه با 152 میلیارد تومان افتتاح شد، افزود: همچنین عملیات اجرایی 14 پروژه بشرویه با اعتبار 50 میلیارد تومان آغاز شد.

قناعت همچنین از افتتاح و بهره برداری از طرح آبخیزداری و آبخوانداری در دو روستای بشرویه با اعتبار پنج و نیم میلیارد تومان خبر داد و گفت:احداث آبخیزداری در تامین آب سفره های زیر زمینی بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های دولت برای خراسان جنوبی موضوع آبرسانی است، افزود: این مهم از مطالبات زیاد مردمی است که با انتقال خط 4 آب از دریای عمان و خط دو خلیج فارس در دستور کار است، مسیر خط 4 هموارتر و سرعت بیشتری دارد اما با این مهم آبرسانی موقت هم در دستور کارها است.

وی با اشاره به افتتاح ترمینال ضبط پسته در بشرویه، افزود: این پروژه با اعتبار 23 میلیارد تومان افتتاح و بازارچه صنایع دستی بشروبه هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 38 میلیارد تومان پروژه در بشرویه افتتاح شد

بیش از 38 میلیارد تومان پروژه در بشرویه افتتاح شد