مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 12:552023-09-05اقتصادي

مشوق هایی ویژه سرمایه گذاران افغانستانی تعریف شود


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: برای جذب سرمایه گذاران افغانستانی باید مشوق هایی تعریف و بتوان در عرصه بین المللی از آن استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مرتضی ذاکریان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی در خراسان جنوبی امروز در دیدار با رییس اتاق بازرگانی، صنعت و معدن و کشاورزی بیرجند اظهار داشت: با اینکه دو دهه از استان شدن خراسان جنوبی می گذرد اما هنوز در زیرساخت ها مشکلات زیادی وجود دارد.

  وی با بیان اینکه در حوزه تولید و رشد تولید باید از ظرفیت مردم استفاده شود، افزود: امیدواریم با همدلی و همگرایی بتوانیم اقتصاد خراسان جنوبی را به سمت توسعه حرکت دهیم.

  مدیرکل امور اقتصادی و دارایی در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حساب بانکی و گردش مالی واحدهای بزرگ اقتصادی استان در خارج استان است گفت: حفظ منابع باید در دستور کار قرار گیرد.

  ذاکریان با بیان اینکه اولویت سرمایه گذاری افغانستانی ها در ایران  و به ویژه به واسطه همجواری با خراسان جنوبی است، عنوان کرد: برای جذب سرمایه گذاران این کشور باید مشوق هایی تعریف و بتوان در عرصه بین المللی از آن استفاده کرد.

  مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پیشنهادات و درخواست هایی در این زمینه تدوین و به مرکز ارسال شده است، بیان کرد:110 فرص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشوق هایی ویژه سرمایه گذاران افغانستانی تعریف شود

مشوق هایی ویژه سرمایه گذاران افغانستانی تعریف شود