مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 16:052023-08-26سياسي

نقد و بررسی کتاب «مسیحیان و روزگار جدید» در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی


نشست تخصصی نقد و بررسی کتاب «مسیحیان و روزگار جدید» با حضور نویسنده کتاب حجت الاسلام والمسلمین محمد مسجدجامعی، علی اکبر ضیایی، رییس و جمعی از مدیران و کارشناسان مرکز گفت وگوی ادیان و فرهنگ ها و مراکز مختلف سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

- نقد و بررسی کتاب مسیحیان و روزگار جدید در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نشست تخصصی نقد و بررسی کتاب مسیحیان و روزگار جدید با حضور نویسنده کتاب حجت الاسلام والمسلمین محمد مسجدجامعی، علی اکبر ضیایی، رییس و جمعی از مدیران و کارشناسان مرکز گفت وگوی ادیان و فرهنگ ها و مراکز مختلف سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین مسجدجامعی با اشاره به شرایط پیش و پس از نگارش کتاب در دنیا، اظهار داشت: لازم است به شرایط و تحولات پس از نشر کتاب هم توجه و تحلیل هایی را ارائه کنیم.

وی در خصوص مسیحیان آمریکای لاتین و تفاوت های موجود بین تفکر مسیحیت ارتدوکس و کاتولیک و مسیحیان خاورمیانه توضیحاتی ارائه کرد و دو هدف اصلی خود در نگارش کتاب مسیحیان و روزگار جدید را طرح موضوعات مهم و چگونگی سیاست گذاری ها در قبال شرایط کنونی حاکم بر جهان برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد و بررسی کتاب «مسیحیان و روزگار جدید» در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

نقد و بررسی کتاب «مسیحیان و روزگار جدید» در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی