مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 11:452023-08-31اجتماعي

خدمات رسانی فاز سه مترو تبریز تمام وقت می شود


مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز از افزایش ساعات خدمات رسانی فاز سه مترو خبر داد گفت: از 18 شهریور ماه سال جاری خدمات رسانی تمام وقت در این فاز از ساعت 6 صبح تا 21: - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز از افزایش ساعات خدمات رسانی فاز سه مترو خبر داد گفت: از 18 شهریور ماه سال جاری خدمات رسانی تمام وقت در این فاز از ساعت 6 صبح تا 21:30 شب اجرایی می شود.

یعقوب وحیدکیا در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: خدمات رسانی در فاز سوم در وهله اول به صورت دو ساعته از ساعت 10 صبح تا 12 ظهر بود که از 14 مرداد با افزایش هشت ساعته از شش صبح تا 14:00 ظهر سرویس دهی انجام می شد و از 18 شهریور ماه سال جاری شاهد خدمات رسانی تمام وقت در این فاز از ساعت شش صبح تا 21:30 شب خواهیم بود.

وی ضمن تشریح آخرین وضعیت نواقص جزیی خط یک، از خدمات رسانی تمام وقت در فاز سوم خط یک(حد فاصل محققی تا ایستگاه نور لاله)، تا 18 شهریور ماه سال جاری خبر داد.

وی در تشریح برخی نواقص جزیی خط یک به خصوص در بخش تجهیزات اعم از پله های برقی، آسانسورها، پست و مخابرات در فاز دوم و سوم خط یک، تصریح کرد: این نواقص با وجود این که مانع خدمات رسانی به شهروندان نیست ولی با اهتمام ویژه در حال رفع نواقص موجود هستیم و تا دو تا سه ماه آینده به طور کامل رفع خواهد شد و شهروندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی فاز سه مترو تبریز تمام وقت می شود

خدمات رسانی فاز سه مترو تبریز تمام وقت می شود