مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 09:452023-08-24اقتصادي

بهره برداری از 69 طرح در هفته دولت در قشم


همزمان با هفته دولت 69 طرح به ارزش هزار و 43 میلیارد تومان در شهرستان قشم به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، محمد محمدحسینی فرماندار قشم امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح های امسال نسبت به سال قبل در حوزه اعتباری 315 درصد و در شاخص عدد 47 درصد رشد دارد.

وی افزود: طرح های قابل بهره برداری در هفته دولت 1402 در بخش های عمران شهری و روستایی، برق، بخش خصوصی، شیلات و راه 275 فرصت شغلی ایجاد کرده است.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: ساماندهی 320 نفر از صیادان جزیره قشم نیز با اجرای مرحله دوم بهسازی و لایروبی اسکله رمچاه با اعتبار40 میلیارد تومان محقق شده است.

محمدحسینی ادامه داد: شاخص ترین سرفصل طرح های شهرستان قشم در هفته دولت امسال مربوط به حوزه برق با 56 میلیارد تومان اعتبار و 6 طرح می باشد.

وی اضافه کرد: بخش خصوصی نیز با تسهیلگری دولت 30 میلیارد تومان در سه طرح سرمایه گذاری کرده است که حدود 40 درصد از حجم اشتغال آفرینی طرح های هفته دولت در قشم را به خود اختصاص می دهد.

فرماندار شهرستان قشم گفت: در بخش راه نیز سه طرح با 30 میلیارد تومان اعتبار به سرانجام رسیده و در حوزه عمران شهری و روستایی هفت طرح با اعتبار 25 میلیارد تومان برای بهره برداری در اختیار مردم قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 69 طرح در هفته دولت در قشم

بهره برداری از 69 طرح در هفته دولت در قشم