مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 17:052023-08-23بين الملل

7پیشنهاد رهبران بریکس که جهان را تغییر خواهد داد


«روسیاالیوم» در گزارشی نوشت که رهبران بریکس در پانزدهمین نشست این گروه، 7پیشنهاد مهم در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فناوری مطرح کردند که در صورت اجرایی شدن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، امروز چهارشنبه، 23آگوست و پس از پایان سخنرانی سران کشورهای عضو بریکس، پایگاه اینترنتی شبکه روسیا الیوم از محتوای محورهای مهم مطرح شده گزارشی منتشر کرده و نوشت: 7پیشنهاد از سوی رهبران بریکس ارائه شد که دنیای کنونی ما را تغییر خواهند داد.

روسیاالیوم در ابتدای این گزارش نوشت: مورد اول پیشنهاد پوتین مبنی بر تشکیل کمیته حمل و نقل برای رسیدگی به مسائل ترانزیتی بود که در صورت توافق در مورد ایجاد آن، روسیه می تواند در سال 2024 ریاست کمیته را بر عهده بگیرد.

پیشنهاد دوم هم به رییس جمهور روسیه اختصاص دارد؛ جایی که او پیشنهاد کرد نقش ارزهای ملی در معاملات تجاری تقویت شود و کشورهای عضو بریکس به ارزهای دیجیتال روی آورند.

پوتین در سخنرانی این نشست که به صورت مجازی در آن شرکت کرد، تاکید داشت: ما مشتاقانه منتظر همکاری بین کشورهای بریکس از طریق یک شبکه نوآوری مشترک و استفاده از هوش مصنوعی هستیم.

  وی تصریح کرد: کشورهای عضو گروه بریکس استفاده از ارزهای ملی را گسترش خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7پیشنهاد رهبران بریکس که جهان را تغییر خواهد داد

7پیشنهاد رهبران بریکس که جهان را تغییر خواهد داد