مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 16:102023-08-29اقتصادي

جذب 6 هزار میلیارد تومان منابع ملی به نفع اردبیل


در یک سال گذشته 6 هزار میلیارد تومان منابع ملی و تهاتر نفت در مسیر توسعه استان اردبیل جذب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدحامد عاملی ظهر سه شنبه در آیین پرده برداری از طرح ها و پروژه های عمرانی و اقتصادی اردبیل به مناسبت هفته دولت و با حضور معاون پارلمان رییس جمهور اظهار کرد: این میزان منابع علاوه بر اعتبارات سالانه استان بوده که در قالب 300 مورد پیگیری در تهران از طریق وزارتخانه ها جذب طرح ها و پروژه های متعدد شده است.

وی سفر پرشمار وزرا، معاونین رییس جمهور و مسئولان کشوری را برای پیگیری اجرای طرح ها و پروژه های متعدد یادآور شد و خاطرنشان کرد: استان اردبیل در این دو سال در ریل توسعه و رشد همه جانبه حرکت کرده و امیدواریم همچنان این مسیر رشد و تعالی ادامه پیدا کند.

استاندار اردبیل یاد و نام شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: روش و مشق دولتمردان سیزدهم نیز خدمت بی ادعا به مردم است که امیدواریم مسئولان در هر جایگاه و منصبی با توجه به فضیلت های انقلاب اسلامی ادامه دهنده راه این شهدا و سرافرازان وطن باشند.

عاملی ادامه داد: در دولت مردمی با ارزیابی شاخص های توسعه استان سعی کردیم تا به دور از کارهای مقطعی و نمایشی برای ارتقای این شاخص ها و رسیدن به متوسط کشوری گام های مؤثری را برداریم که هم در حوزه آب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 6 هزار میلیارد تومان منابع ملی به نفع اردبیل

جذب 6 هزار میلیارد تومان منابع ملی به نفع اردبیل