مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 16:452023-08-29سياسي

34 موکب منطقه 13 در مسیر پیاده روی اربعین مستقر هستند


بیش از 34 موکب در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین توسط فرهنگسرای امید برپا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بیش از 34 موکب در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین توسط فرهنگسرای امید برپا می شود.

به مناسبت ایام اربعین حسینی، امسال نیز مانند سال گذشته در نظر گرفته شده است تا جاماندگان از زیارت امام حسین (ع)، پای پیاده در مسیری مشابه قدم بگذارند و لحظاتی دل خود را رهسپار وادی عشق، یعنی کربلای معلی کنند.

امسال نیز 34 موکب در مسیر حدفاصل میدان شهدا تا میدان خراسان برپا شده است و خدمات مختلفی را به مردم ارائه می دهند که توسط گروه های مختلف از جمله هیئات، کانون های منطقه، گروه جهادی ابراهیم هادی و… برپا شده اند.

برای تربیت نسل نونهال کشور که در مسیر اسلام، قرآن و انقلاب اسلامی قرار گیرند می بایست برنامه ریزی مدون و ویژه داشته باشیم لذا یکی از همین موکب ها به پردیس دخترانه نوجوانی اختصاص دارد که با حال و هوایی دخترانه و فضایی متناسب با دختران، عزاداران حسینی را میهمان احسان اهل بیت (ع) می کنند.

خدمات پزشکی از جمله اندازه گیری فشار خون و قند در قسمت اعظمی از موکب ها برقرار است و هر کدام از این موکب ها با تمام توان خود پای کار آمده اند تا شهروندان از این فضای خوب فرهنگی و معنوی بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 موکب منطقه 13 در مسیر پیاده روی اربعین مستقر هستند

34 موکب منطقه 13 در مسیر پیاده روی اربعین مستقر هستند