مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:252023-08-28اقتصادي

بهره برداری از 128 طرح کشاورزی سیستان و بلوچستان در هفته دولت


رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: 128 طرح بخش کشاورزی از آغازین روزهای هفته دولت تاکنون در این استان به بهره برداری رسیده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: 128 طرح بخش کشاورزی از آغازین روزهای هفته دولت تاکنون در این استان به بهره برداری رسیده است.

سید محمدرضا سیدحسینی اظهارکرد: سرمایه گذاران بخش خصوصی با بیش از 430 میلیارد تومان، 70 درصد طرح های هفته دولت امسال در حوزه کشاورزی سیستان وبلوچستان را به خود اختصاص دادند.

وی با ابراز رضایتمندی از استقبال کم نظیر بخش خصوصی در توسعه بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون با همکاری هم مسوولان شرایط مناسبی برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان فراهم شده و همچنان این روند با شتاب مطلوبی ادامه دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در مجموع 248 طرح بخش کشاورزی در این استان با اعتبار بیش از 626 میلیارد و 215 میلیون تومان در حال بهره برداری است.

وی افزود: طرح های بهبود تولیدات دامی، بهبود تولیدات گیاهی، آب و خاک و امور فنی مهندسی، صنایع کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، امور عشایری، شیلات آب های داخلی طرح های افتتاحیه بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان ویژه هفته دولت را تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 128 طرح کشاورزی سیستان و بلوچستان در هفته دولت

بهره برداری از 128 طرح کشاورزی سیستان و بلوچستان در هفته دولت