مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 18:052023-08-28سياسي

رسیدگی به بیش از 400 هزار پرونده قضایی در استان اردبیل


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: بیش از 400 هزار پرونده قضایی در طی یک سال گذشته در استان اردبیل رسیدگی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام حسین کثیرلو در مراسم تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان خلخال و هم چنین دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان اظهار کرد: رعایت حقوق عامه، عدالت محوری، پیگیری سریع و راه اندازی امورات مردم در دادگستری لازم و ضروری است و به فرموده مقام معظم رهبری باید مدافع محرومین بوده و با قاطعیت با مخلان نظم و امنیت برخورد کرد.

وی افزود: انجام دقیق و کامل وظایف از سوی مسؤولان سبب کاهش پرونده های قضایی خواهد شد و اگر امور مردم به صورت دقیق و قانونی انجام گیرد شاهد افزایش سقف پرونده ها نخواهیم بود.

برخورد قاطع با مخلان امنیت انجام می گیرد رییس کل دادگستری استان اردبیل تامین امنیت را اصلی ترین اولویت دستگاه قضایی عنوان کرده و گفت: با کسانی که امنیت مردم در حوزه های مختلف را مختل کنند با قاطعیت برخورد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم آرش جعفری به عنوان رییس دادگستری جدید شهرستان خلخال و مظفر رضایی به عنوان دادستان عمومی وانقلاب این شهرستان معرفی شدند و هم چنین ضمن تقدیر از زحمات نباتی رییس سابق دادگستری خلخال وی به عنوان معاون قضایی رییس کل دادگاه های عموم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به بیش از 400 هزار پرونده قضایی در استان اردبیل

رسیدگی به بیش از 400 هزار پرونده قضایی در استان اردبیل