مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 15:352023-08-27ورزشي

امام جمعه سمنان: فدراسیون از تقویت فوتبال ساحلی در سمنان حمایت کند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به درخشش رشته فوتبال ساحلی در سمنان گفت: تقویت فوتبال ساحلی در سمنان به حمایت و سرمایه گذاری بیش از پیش مسؤولان و فدراسیون فوتبال نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان بعدازظهر امروز در دیدار با رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه فوتبال یکی از فراگیرترین رشته های ورزشی است، اظهار کرد: ورزش به طور عمومی و فوتبال به صورت خاص، ظرفیت ویژه ای برای ایجاد نشاط در جامعه محسوب می شود؛ اما متأسفانه گاهی حواشی این رشته ورزشی آن قدر زیاد است که زیبایی های فوتبال تحت الشعاع قرار می گیرد و دیده نمی شود.

وی با یادآوری فعالیت های تیم فوتبال آزادی سمنان و شهدای والامقام این تیم اظهار کرد: بازیکنان تیم فوتبال آزادی سمنان که به درجه رفیع شهادت نائل شدند، همگی متعلق به مناطق محروم سمنان بودند که به منطقه سرداران شهید معروف است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: سبک زندگی هرکدام از بازیکنان تیم فوتبال آزادی از این ظرفیت برخوردار است که به تصویر کشیده و به جامعه معرفی شود.

مطیعی یکی از زیبایی های فوتبال را اقامه نماز توسط بازیکنان عنوان کرد و گفت: شادی بازیکنان با پرچم ایران پس از پیروزی در مسابقات یا استفاده از تصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سمنان: فدراسیون از تقویت فوتبال ساحلی در سمنان حمایت کند

امام جمعه سمنان: فدراسیون از تقویت فوتبال ساحلی در سمنان حمایت کند