مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 12:552023-09-05سياسي

تهران آماده گام های جاماندگان اربعین/وقتی عشق حماسه می آفریند


اربعین که می رسد قدم ها برای بیعت دوباره محکمتر برداشته می شوند، راهپیمایان جاماندگان اربعین با عشق و ارادت به خاندان عصمت و طهارت در پایتخت حماسه می آفرینند.

- ، گروه استان ها: هر سال که می گذرد بیشتر از سال قبل با اربعین عجین می شویم، این روزها اربعین دیگر فقط یک روز در تقویم نیست، بلکه برای ما شیعیان به نوعی فرهنگ تبدیل شده تا جایی که همه اقشار برای این ایام برنامه ریزی می کنند تا هر طور که شده یا در کربلا باشند یا پیاده روی جاماندگان حضور پیدا کنند.

جاماندگان اربعین با حضور در راهپیمایی ارادتشان را به خاندان عصمت و طهارت به نمایش گذاشته و شور و شعور و محبتشان را به اباعبدالله و آن سلاله پاک نشان می دهند، راهپیمایی جاماندگان اربعین بزرگترین رزمایش مذهبی است که راهپیمایان با شعار حب الحسین یجمعنا و القرآن یهدینا طی طریق می کنند تا پرچم حق و حقیقت در اهتزاز باشد.

برای اطلاع بیشتر از چگونگی برگزاری مراسم جاماندگان اربعین توسط عاشقان و دلسوختگان حسینی (ع) در پایتخت با سردار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران به گفتگو نشستیم، که حاصل آن در ادامه می آید: * در خصوص مبدا و مقصد پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) در تهران برایمان توضیح دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران آماده گام های جاماندگان اربعین/وقتی عشق حماسه می آفریند

تهران آماده گام های جاماندگان اربعین/وقتی عشق حماسه می آفریند