مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-12بين الملل

بایدن فردای 11 سپتامبر کجا بود؟


رییس جمهوری آمریکا در سخنرانی خود به مناسبت سالگرد حملات 11 سپتامبر، مدعی شد که فردای این حمله به برج های تخریب شده مرکز تجارت جهانی در «نیویورک» رفته، - رییس جمهوری آمریکا در سخنرانی خود به مناسبت سالگرد حملات 11 سپتامبر، مدعی شد که فردای این حمله به برج های تخریب شده مرکز تجارت جهانی در نیویورک رفته، در حالی که شواهد نشان می دهد او در آن روز در کنگره آمریکا در واشنگتن سخنرانی کرده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وبسایت روزنامه دیلی میل، جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا که پس از نشست گروه 20 در هند و سفر به ویتنام، به آلاسکا رفت، در جمع سربازان ارتش این کشور با آب و تاب و اغراق هایی که مشخصه سخنرانی های اوست، از خاطرات 22 سال پیش خود درباره 11 سپتامبر روایت هایی نقل کرد که با گزارش رسانه ها و حتی اظهارات پیشین خود او هم در تناقض است.

بایدن که در آن زمان رییس کمیته روابط خارجه مجلس سنای آمریکا بود، در 11 سپتامبر 2001 در حال صحبت با گزارشگران در مقابل ساختمان کنگره تصویربرداری شد.

او در کتاب خود در 2007 با نام وعده هایی برای تحقق نیز نوشت که یک روز پس از حمله 11 سپتامبر در واشنگتن، 350 کیلومتر دورتر از برج های تجارت جهانی بوده است: صبح روز بعد به ساختمان کنگره رفتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن فردای 11 سپتامبر کجا بود؟

بایدن فردای 11 سپتامبر کجا بود؟