مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 20:552023-09-09حوادث

کلاهبرداری با وعده دروغین سرمایه گذاری در شرکت تولیدی


جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که با وعده دروغین سرمایه گذاری در یک کارگاه تولیدی در اراک، 40 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمدرضا چگنی بیان داشت: در روزهای اخیر با اعلام چند مورد گزارش کلاهبرداری از شهروندان اراکی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات انجام شده از مالباختگان مشخص شد فردی با وعده دروغین سرمایه گذاری در یک کارگاه تولیدی تشک و کالای خواب به آنان مراجعه و با معرفی خود به عنوان مدیر این کارگاه تولیدی، اعتمادشان را جلب و به شیوه های مختلف، مبالغی از آنان دریافت کرده و متواری شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در ادامه با بیان اقدامات تخصصی و علمی پلیس در رسیدگی به این پرونده کلاهبرداری خاطر نشان کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس متهم که دارای سوابق متعدد و تحت تعقیب پلیس در استان های قم و تهران بود، شناسایی و عملیات دستگیری وی با هماهنگی مقام قضایی آغاز شد.

  چگنی یاد آور شد: سرانجام مخفیگاه این کلاهبردار حرفه ای در شهرستان اراک شناسایی و او دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با وعده دروغین سرمایه گذاری در شرکت تولیدی

کلاهبرداری با وعده دروغین سرمایه گذاری در شرکت تولیدی