مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 16:252023-09-01اقتصادي

مرکز مدیریت عملیات پروازی OCC در اربعین راه اندازی شد


سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: با توجه به افزایش حجم پروازها در ایام اربعین، مرکز مدیریت و کنترل عملیات سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت خود را آغاز کرد.

- سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: با توجه به افزایش حجم پروازها در ایام اربعین، مرکز مدیریت و کنترل عملیات سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر یازرلو امروز در جمع خبرنگاران گفت: مرکز مدیریت و کنترل عملیات سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان یک تجربه موفق نخستین بار در نوروز 1402 راه اندازی و تشکیل شده و در ایام اربعین با توجه به افزایش حجم پروازها فعالیت این مرکز آغاز شد.

وی افزود: هدف از راه اندازی مرکز occ دسترسی سریع و به لحظه شرکت های هواپیمایی به مدیران سازمان هواپیمایی، تشریک مساعی معاونین عملیات ایرلاین ها با یکدیگر، اتخاذ تصمیمات به موقع و واکنش سریع به تاخیرهای احتمالی است.

یازرلو با بیان اینکه امروز سومین روز آغاز به کار occ اربعین 1402 در سازمان هواپیمایی کشوری است، ادامه داد: معاونان عملیات و نمایندگان تام الاختیار شرکت های هواپیمایی حاضر در عملیات اربعین امسال به همراه مدیران سازمان هواپیمایی کشوری به رصد و پایش مستمر و مداوم پروازهای اربعین می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز مدیریت عملیات پروازی OCC در اربعین راه اندازی شد

مرکز مدیریت عملیات پروازی OCC در اربعین راه اندازی شد