مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-13فرهنگي

کدام زمین ها در کربلا 60 هزار درهم خریداری شد؟/ از این آب ننوشید


نمایش رادیویی «با کاروان عشق» اثری است که با کارگردانی ایوب آقاخانی و در 10 قسمت، به بعد از واقعه کربلا و شهادت سالار شهیدان (ع) و یاران ایشان می پردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایش رادیویی با کاروان عشق توسط اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید و پخش شده است.

با کاروان عشق در سال 1396 توسط ایوب آقاخانی هنرمند با سابقه تئاتر و رادیو کارگردانی شده است و ماجرای این نمایش رادیویی به بعد از واقعه کربلا و شهادت امام حسین (ع) و یاران ایشان مربوط است.

علیرضا غنچی فشکی نویسنده با کاروان عشق است و احمد گنجی، بهرام ابراهیمی، علی میلانی، باقر کریم پور، عبدالعلی کمالی، میرطاهر مظلومی، کرامت رودساز، محمد آقامحمدی، محمد پورحسن، مهدی نمینی مقدم، اکبر مولایی، زنده یاد مهرداد عشقیان، سلمان خطی، حمیدرضا هدایتی، محمدسعید سلطانی بازیگران این مجموعه رادیویی هستند.

گوینده زنده یاد مهرداد عشقیان، افکتور نازنین حسن پور، صدابردار محمدرضا محتشمی و تهیه کننده محمد مهاجر دیگر عوامل نمایش رادیویی کاروان عشق را تشکیل می دهند.

در هفتمین قسمت با کاروان عشق با مدت زمان 16 دقیقه و 4 ثانیه، سمعان می گوید که حسین بن علی (ع) بعد از توقف در کربلا با بصیرت الهی خود دریافت که آن مکان محل عروج ایشان به سوی حضرت حق است و به همین دلیل محل استقرار همراهان و مکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام زمین ها در کربلا 60 هزار درهم خریداری شد؟/ از این آب ننوشید

کدام زمین ها در کربلا 60 هزار درهم خریداری شد؟/ از این آب ننوشید