مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-03اجتماعي

حکایت خدمتگزاری مردم شهری که قدمگاه عاشقان حسینی است


شهر ملایر به دلیل قرار گرفتن در مسیر زائران اربعین همه ساله قدم گاه عاشقان حسینی است و موکب های خدمتگزاری به زائران در این دیار با مشارکت و همدلی مردم برپا می شود.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها*فاطمه رحمتی: ملایر به دلیل موقعیت جغرافیایی مسیر عبور زائرانی است که از اقصی نقاط کشور قصد عزیمت به کربلای معلی را دارند، همین موضوع باعث شده که مردم خود را برای پذیرایی از زوار حسینی با برپایی موکب های متعدد آماده کنند.

موکب فاطمه الزهرا ملایر حدود یک دهه است که در ورودی شهر ملایر در مسیر محور اراک ملایر در بهشت هاجر برپا می شود و میزبان زائران امام حسین (ع) است، این روزها حال و هوای خاصی دارد، طراحی و چیدمان موکب و عشق خادمانه خادمان کربلا را را در ذهن تداعی می کند.

موکب داران ملایری هر ساله با برپایی موکب هایی در مسیر تردد زائران شوق خدمت به آستان حضرت دوست را بخوبی معنا کرده و با خلوص نیت هر آنچه در طبق اخلاص دارند، تقدیم زائران می کنند.

مردمی از جنس عشق که در همه عرصه ها همچون دوران دفاع مقدس هم از لحاظ مادی و معنوی یار و یاور انقلاب و ارزش ها بودند امروز نیز در موکب های خدمت به زائران، عشق و دلدادگی را معنا کرده و با شور و شوقی وصف ناپذیر در خدمت به پیروان راستین حسین بی علی (ع) قامت برافراشته و ارادت خود را نشان می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت خدمتگزاری مردم شهری که قدمگاه عاشقان حسینی است

حکایت خدمتگزاری مردم شهری که قدمگاه عاشقان حسینی است