مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 15:252023-08-27اقتصادي

پیش شرط های تبدیل فرصت عضویت در بریکس به دستاوردهای تجاری


رییس کنفدراسیون صادرات ایران گفت که عضویت در بریکس فرصتی است که در اختیار کشور قرار گرفته و با سیاستگذاری صحیح از جمله در بحش تامین زیرساخت ها و رفع موانع صادرات می تواند به دستاورد جهش صادرات و افزایش تجارت تبدیل شود.

- رییس کنفدراسیون صادرات ایران گفت که عضویت در بریکس فرصتی است که در اختیار کشور قرار گرفته و با سیاستگذاری صحیح از جمله در بحش تامین زیرساخت ها و رفع موانع صادرات می تواند به دستاورد جهش صادرات و افزایش تجارت تبدیل شود.

محمد لاهوتی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه امروز با توجه به جهانی شدن اقتصاد حضور در پیمان هایی مثل شانگهای، بریکس و اوراسیا برای کشورهایی که با یکدیگر پیوند تجاری و منطقه ای دارند می تواند به عنوان یک فرصت در نظر گرفته شود، اظهار کرد: اعضای بریکس تقریبا 31.

5 درصد تولید ناخالص جهانی را به خود اختصاص دادند و پیش بینی می شود با حضور کشورهای دیگر مثل عربستان، این عدد به 50 درصد برسد که در این صورت تاثیرگذاری آن ها در بحث اقتصادی و گسترش روابط سیاسی و اجتماعی حائز اهمیت خواهد بود.

وی با بیان اینکه باید از بریکس به عنوان یک فرصت مهم یاد شود، تصریح کرد: اگر بتوانیم با ایجاد زیرساخت های لازم و بستر مناسب به ویژه در بخش بنادر و حمل و نقل، افزایش قدرت رقابت واحدهای تولیدی و غیره از این فرصت بهره بگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش شرط های تبدیل فرصت عضویت در بریکس به دستاوردهای تجاری

پیش شرط های تبدیل فرصت عضویت در بریکس به دستاوردهای تجاری